Torstaina Wimma teki epäonnistuneen hypyn sohvalle. (Ilmeisesti, tultiin just ulkoa ja mä olin vessassa) Se oli jotenkin tullu nurinniskoin sieltä alas ja alko kauhee kiljuminen. Minä siitä housut kintuissa juokseen kattoon että mikä tuli. Toinen etutassu oli pippa ja Wimma ontui niin pahasti, että vietiin se pieneläinklinikalle. Melkein 5 tunnin odottelun jälkeen päästiin lääkäriin joka totes ettei mitään oo murtunut (sen mä tiesin jo itsekin). Anto kipupiikin ja sanoi että jos ei mee ohi parissa päivässä niin sitten kuvataan. Sen jälkeen se on uikahtanu monta kertaa kun se on yrittäny leikkiä ja hypänny jonkun lelun perässä. Että maanantaina vien sen sitten kuvaan. Mulla on kyllä sellanen tunne, että sillä on venähtäny jotain 'ranteesta'. Se ei arista koskettelua eikä mitään mutta se tuntuu turvonneelta ja sen jänteet liikkuu erilailla kun toisessa jalassa. Että katotaan nyt sitten mitä kuvassa näkyy, ei sille varmaan voi tehdä mitään jos se on vaan jänne venähtänyt.

Mutta osaapa olla hankalaa kun yrittää saada pentua leikkimään hyppimättä. Virtaa tuntuisi olevan turhankin paljon nyt kun se ei pääse purkamaan sitä ulkona riehumalla. Ei se jalka kovin kipee voi olla enää, alkuun se nukuskeli enemmän kun normaalisti. Osas varmaankin luonnostaan antaa ajan parantaa. No, eikähän sitä kohta uskalla taas päästää sen juoksemaan vapaasti. Meinaa mennä molemmilta hermot kun pitää piuhan päässä vaan ulkoilla. Ei se 3 metrinen talutushihna paljon anna nuuskuttelutilaa. Ja varsinkin kun säntää tuulessa lentävän lehden perään, hihna loppuu melkosen lyhyeen...

Huomenna tulee 16 viikkoa täyteen, äkkiä se aika rientää...